NIEUW! | PREVIEW KIDS BRANDPAGE | DIRKJE
Ben je benieuwd naar de deelnemers van PREVIEW KIDS? Je leest nu meer informatie over de merken die deelnamen tijdens het event op de speciale brandpages!
OVER DIRKJE
Dirkje, een Nederlands baby- en kinderkledingmerk dat onderdeel is van het gerenommeerde Van Gennip Textiles, staat al meer dan 25 jaar garant voor kwalitatieve kleding in maten van 44 (newborn) tot en met 116. Het merk lanceert jaarlijks twee collecties, een zomer- en een wintercollectie, en beschikt daarnaast over een NOOS-collectie: een 'never out of stock'-lijn met tijdloze en alledaagse basics van biologisch katoen.
Bij Dirkje staat zorg voor de planeet centraal. Hoewel het merk zichzelf nog niet als volledig duurzaam beschouwt, streeft het er ieder jaar naar om verdere verbeteringen door te voeren. Dirkje hecht veel waarde aan het creëren van een positieve impact op de fast-fashion industrie. Hun missie is helder: kleding produceren en consumeren zonder schade aan de planeet toe te brengen.
LOVE THE PLANET
Voor Dirkje betekent het welzijn van kinderen ook het nadenken over hun toekomst. Als babykledingmerk neemt Dirkje verantwoordelijkheid voor de planeet. De mode-industrie heeft een aanzienlijke impact op de wereld van vandaag en morgen, en hoewel Dirkje nog niet volledig duurzaam is, blijft het merk zich dagelijks inzetten voor betere keuzes. Door duidelijke doelen te stellen, neemt Dirkje verantwoordelijkheid en werkt het gestaag aan het verminderen van de negatieve impact. Tegen 2030 wil Dirkje deze doelen bereiken en nieuwe mijlpalen vestigen. Het merk gelooft dat samen positieve veranderingen kunnen worden gerealiseerd voor de wereld die aan toekomstige generaties wordt doorgegeven.
Ben je benieuwd naar het merk Dirkje?
Bekijk via onderstaande button de brandpage voor meer informatie zoals contactgegevens, lookbooks en media.
CHECK OUT BRANDPAGE BRANDLIST PREVIEW KIDS
PREVIEW KIDS Brandpage | Dirkje
Het motto 'Love the planet' is voor Dirkje niet slechts een slogan, maar een kernmissie. Deze missie reikt verder dan het aanbieden van betaalbare en duurzame babykleding; Dirkje streeft ernaar een actieve rol te spelen in het transformeren van de fast-fashion industrie en wil dat de productie en consumptie van hun kleding mogelijk wordt zonder schade aan de planeet.