C.A.S.T. ontwikkelt exclusieve hotspots

afbeelding
12 december 2017

Ieder half jaar brengen duizenden retailers een bezoek aan C.A.S.T. om schoenen, tassen en accessoires in te kopen. Zo’n 160 showrooms zijn gedurende het seizoen geopend en tijdens beurzen zijn er gastexposanten aanwezig om retailers te inspireren en veel keuze in collecties te geven. Naast het presenteren van collecties biedt C.A.S.T. per 2018 de mogelijkheid aan ‘branchevreemde’-bedrijven om retailers ook op andere aspecten te inspireren. Denk hierbij aan winkelinrichting, visual merchandising, geurmarketing, verlichting en nog veel meer.

 

C.A.S.T. ontwikkelt exclusieve hotspots waar bedrijven hun producten of diensten geheel naar eigen wens kunnen presenteren. Deze hotspots hebben een zeer centrale ligging in het pand waardoor zichtbaarheid gegarandeerd is.

Niet alleen in het pand, maar ook online krijgt de zogenaamde ‘Hotspotter’ voldoende ruimte om zichzelf te presenteren. Zodra je hotspotter bent, ben je partner van C.A.S.T. en kun je jezelf presenteren op de website. Daarnaast verschijn je in de maandelijkse nieuwsbrief met een groot bereik van retailers.

Lieke Poppe, directeur van C.A.S.T. licht toe: “Een hotspot in C.A.S.T. biedt externe bedrijven een unieke kans om retailers te inspireren op andere vlakken dan schoenen, tassen of accessoires.  Zo is de winkel niet alleen up-to-date met de nieuwste collecties, maar klopt de complete uitstraling van de winkel met de huidige tijdsgeest. Een bezoek aan C.A.S.T. kan hierdoor nóg meer opleveren voor de retailers.”

Meer weten over de mogelijkheden van het inrichten van een hotspot? Klik dan hier.