Baboos keert terug naar C.A.S.T.

afbeelding
26 januari 2018

Het ‘Change It!’-Concept van Baboos is zeer succesvol. Om hun klanten optimaal van dienst te zijn, keert het merk Baboos terug naar C.A.S.T. “Omdat onze klantenkring zich zo heeft uitgebreid, is een showroom voor ons veel efficiënter en kunnen we onze klanten beter bedienen”, aldus William Wiggers.


“Wij zijn conceptmakers bij uitstek en investeren graag in innovatie”, legt William uit. “Zo hebben we sinds de introductie van ons gepatenteerde ‘Change it!’-concept een enorme groei doorgemaakt en wordt het product in meerdere landen verkocht. Ons motto: Footwear moet een persoonlijk statement zijn. Een uniek design waarmee de consument zich direct onderscheidt.”

Op verzoek
De klanten van Baboos verzochten hen om ook voor de winter een collectie te ontwikkelen waarbij dit motto centraal staat. “Daar zijn we naar tevredenheid van diezelfde klanten in geslaagd”, licht William toe. “Centraal in onze wintercollectie staan boots met verwisselbare kappen en applicaties. Hiermee krijgt de consument wederom de gelegenheid zich individueel te onderscheiden. Natuurlijk kan de retailer ook bij ons terecht voor andere actuele modethema's zoals opvallende bikerboots en geklede laarsjes.”

Showroom 478 wordt een plek waar retailers zich welkom voelen, dat heeft voor Baboos prioriteit. De collectie van Baboos is vanaf 29 januari in showroom 478 te bekijken.