Beerens & Shoes voegt pumplabel Giulia aan merkenportfolio toe

afbeelding
25 januari 2019

Giulia was al te bekijken in C.A.S.T., maar sinds dit seizoen verhuist het merk naar de showroom van Jurgen Beerens van Beerens & Shoes in showroom 039. Giulia staat bekend als kwaliteitspump met een clean en tijdloos design.

 

Giulia is een label van het Belgische Manexco. Sinds de introductie van het concept eind 2017 laat het merk spectaculaire groeicijfers zien in België, Frankrijk en Italië. Voor dit jaar staat uitbreiding naar o.a. Duitsland op de planning.

Het label maakt voorgoed een einde aan een beperkt aanbod of de risico’s die inherent zijn aan grote voorraden. Het merk heeft een gratis display waarop 29 verschillende kleuren pumps worden getoond. Middels een professionele B2B en een voorraad van 20.000 paar, levert Giulia binnen 2 werkdagen de (na)bestelde kleur per paar. Je kunt daarbij kiezen om dit paar in de winkel of rechtstreeks bij de consument te laten leveren.

"Het succes van Giulia bewijst dat de shoe(fashion)retail op zoek is naar nieuwe businessmodellen. De tijd van 90% voororderen en 10% nabestellen ligt achter ons. Consumentenbestedingen, klimaat en distributiekanalen zijn de afgelopen jaren drastisch gewijzigd en maken de risico’s van grootschalig voororderen onverantwoord groot. GIULIA biedt hierop het antwoord: met een zeer beperkte voororder, kan een grote collectie pumps aan de consument worden getoond en geleverd", aldus Jurgen Beerens van Beerens&Shoes.

image

Door het overtuigende aanbod en attractieve prijsstelling van € 69,95 zien Giulia-dealers dat de pump-verkopen in Nederland zeer de moeite de moeite waard zijn. De pums zijn uit voorraad leverbaar in 35 verschillende kleuren en materialen.