C.A.S.T.&Kids: Succesvol voor bezoeker en exposant

afbeelding
06 februari 2019

Op maandag 4 februari vond de tweede segmentatiedag plaats in C.A.S.T. Het segment Kids werd deze dag vertegenwoordigd door ruim 45 merken op de beursvloer in C.A.S.T. Met een groot aantal bezoekers en tevreden exposanten mogen we spreken van een zeer succesvolle segmentatiedag!

 

Ruim 45 merken van vaste- en gastexposanten die het kidssegment in de branche vertegenwoordigen waren aanwezig op de vernieuwde beursvloer op niveau 1 in C.A.S.T. De exposanten waren tevreden: Charlotte van Maasakker, salesagent bij Brands Unlimited spreekt over een goede dag. “Ik heb enkele nieuwe klanten mogen ontmoeten die erg enthousiast waren over de nieuwe collectes van Replay.” 

Hester Broekhuizen van Jochie laat weten: “Ik merkte voornamelijk dat de stands laagdrempelig zijn. Mijn collectie werd bekeken door bezoekers die niet zo snel de showroom binnenlopen en dat maakt dit event zeer de moeite waard. Ik heb me meteen aangemeld voor de tweede editie volgend seizoen!”

image

Bezoekers
Winkeliers die segmentatiedagen bezoeken blijken zeer waardevol, ze komen specifiek voor dit segment en dat vergemakkelijkt contact leggen. Ook de bezoekers zelf waren zeer tevreden over de dag. Ze kwamen met name om zich te oriënteren en later in het seizoen te bepalen wat er wordt ingekocht.

image

Borrel
De dag werd afgesloten met een gezellige borrel in de nieuwe bistro. Iedereen was welkom: gastexposanten, vaste exposanten, bezoekers en pers. Tijdens de beurs werd deze ruimte gebruikt door bezoekers voor een koffiepauze of orderverwerking, of voor een korte meeting tussen exposant en klant.

Segmentatiedagen C.A.S.T.&Fashion en C.A.S.T.&Comfort
Op 24 januari vond C.A.S.T.&Sport plaats. En nu staan er nog de segmentatiedagen C.A.S.T.&Fashion (18 februari) en C.A.S.T.&Comfort (4 maart) op het programma. Voor deze dagen kunt u ook alvast uw tickets boeken! Hierdoor maak je tevens kans op een gratis overnachting (inclusief ontbijt en diner) bij Fletcher Hotels!

Buy&Bloom
Naast de segmentatiedagen is er de drie-daagse beurs Buy&Bloom. Deze vindt plaats op 24, 25 en 26 februari. Hier worden alle segmenten uit de branche aan u gepresenteerd. Gebruik deze dagen om alle merken van de vaste en gastexposanten te bezoeken en daarop uw inkopen te baseren. Tickets voor Buy&Bloom kunt u hier gratis bestellen.