Skechers viert 20e verjaardag Skechers Energy

afbeelding
20 juni 2019

Skechers introduceerde in 1999 de Skechers Energy. Met zijn unieke zool werd de Skechers Energy snel dé iconische sneaker van het schoenenmerk voor zowel mannen als vrouwen, waarvan er tot nu toe al meer dan 100 miljoen paar werden verkocht. Nu de chunky sneaker-trend weer volledig terug is en hipper is dan ooit, keert de Skechers Energy terug om het 20-jarig jubileum van de sneaker te vieren als enige voorloper van de huidige trend.  

Het schoenenmerk markeert dit historische Skechers Energy-jubileum met de lancering van drie limited edition jubileumstijlen die terugblikken op de Skechers “It’s the S”-reclamecampagne uit de oorspronkelijke Energy-tijd. Deze stijlen zijn slechts het begin van de herleving van Skechers Energy, aangezien er nog heel wat nieuwe kleuren zullen lanceren doorheen het jaar.

“Wanneer we terugkijken naar de duizenden stijlen die we hebben uitgebracht in Skechers’ 27-jarig bestaan, onderscheidt de Skechers Energy zich echt als een look die ons merk heeft helpen definiëren,” vertelt Michael Greenberg, oprichter van Skechers in het persbericht“Al vanaf de lancering was Britney Spears het gezicht van Skechers Energy en werd het onze eerste massale wereldwijde hitstijl die heeft bijgedragen aan de bekendheid van het merk Skechers over de hele wereld. We vinden het super dat het chuncky model dat Skechers geïntroduceerd heeft, nu een grote hype is in de modewereld en ook voor enorm veel enthousiasme zorgt voor onze Skechers D’Lites collectie. Dit jubileum is een perfecte gelegenheid om oude en nieuwe Skechers-fans te herintroduceren in de stijl waarmee het allemaal begon.”

De originele Skechers Energy-stijl 2250 en de limited edition jubileumkleuren zijn beschikbaar bij de selecte retailpartners in België en Nederland. 

Bezoek Skechers @ CAST in showroom 611