Open dagen & Events

Workshop "Wie ben ik"

27 november | 13:30-17:00
Evenement toevoegen aan kalender

DATUM :                   Maandag 27 november
TIJD:                         13:30 – 17:00 uur
LOCATIE:                  Vergaderzaal | C.A.S.T.
KOSTEN:                  €129,00 per winkel (uitgaande van 2 personen per winkel)* 
                                   *extra personen zijn welkom voor een meerprijs van €29,00 per persoon. 

INSCHRIJVEN:          Schrijf je in via dit online formulier  

 

"C.A.S.T. en Adekwaad hebben de handen ineen geslagen en bieden de mogelijkheid om een workshop bij te wonen waarbij je leert om antwoord te kunnen geven op fundamentele vragen."

 

In deze blog beschrijft Ad van Antwerpen van Adekwaad het 'kuddegedrag' in de retail. Gelukkig rijkt hij ook een oplossing aan: "De oplossing voor een écht duurzaam onderscheidend vermogen is verrassend dichtbij. UZELF!! Niet wat u doet, maar wie u bent maakt u uniek. Uw identiteit is de sleutel naar succes."

Hoe word je merk-waardig?

Zo'n oplossing is natuurlijk fijn, maar heel praktisch is het nog niet. Want hoe bepaal je nou je identeit en - ook niet onbelangrijk - hoe draag je deze identiteit uit? Laat daar nou precíes de kracht van Adekwaad liggen. Adekwaad helpt winkels, bedrijven en organisaties om MERK-waardig te worden. Dat gebeurt op verschillende manieren, en één manier is het geven van workshops. 

Workshop "Wie ben ik?"

De workshop “Wie ben ik” van Adekwaad is een interactieve workshop waarin je samen met andere belangrijke mensen uit je team aan de slag gaat met de identiteit van jouw winkel. In de workshop wordt duidelijk waarom branding zo belangrijk is en hoe je met identiteit het verschil kunt maken.

Middels een aantal interactieve praktijkopdrachten ga je direct aan de slag met de opgedane kennis en maak je de vertaalslag naar je eigen winkel. Je gaat op zoek naar de kern van jouw winkel en probeert antwoorden te vinden op belangrijke fundamentele vragen zoals:

  • Wie zijn we?
  • Waar staan we voor?
  • Wat vinden we belangrijk?
  • Wat willen we bereiken? 

Tests

Via de Archetype-test krijg je inzicht in drijfveren en motivaties en met de merkwaardentest bepaal je voor jouw winkel een unieke set merkwaarden die als een merkkompas richting geven aan alle doen en laten.
Tot slot krijg je inzicht in welke stappen je concreet kunt zetten om van jouw winkel een sterk merk te maken.

De workshop “Wie ben ik” biedt:

  • Belangrijke inzichten over het belang van branding en identiteit;
  • Inzicht in het DNA van jouw winkel;
  • Inzicht in je drijfveren en ambities;
  • Jouw eigen individuele merkkompas;
  • Een stappenplan voor de toekomst.