LET’S PREVIEW
PREVIEW staat bekend om zijn heldere, toegankelijke concept. Alle dameskleding-, schoenen- en accessoires merken presenteren zich op eenzelfde manier, waarbij de focus volledig op het product ligt. Hierdoor worden inkopers tijdens het oriënteren gestimuleerd om écht goed naar de collecties te kijken.
Bezoekers en exposanten worden bovendien volledig in de watten gelegd met hapjes, drankjes en gratis parkeren.
BRANDLIST
De brandlist biedt bezoekers niet alleen een overzicht van de deelnemende merken, maar ook toegang tot de bijbehorende brandpages. Deze pagina’s geven retailers de mogelijkheid om merken vooraf beter te leren kennen aan de hand van collectie-informatie, contactgegevens, lookbooks en media. Een ideale manier om voorafgaand aan het event gericht kennis op te doen en nieuwe merken te ontdekken.
Nieuw deze editie: duurzame merken zijn op de brandlist duidelijk herkenbaar dankzij een groene markering. Ook tijdens het event worden duurzame labels extra in de spotlights gezet.
UITBREIDING
Om aan de enorme belangstelling vanuit merken te voldoen, breidt PREVIEW MEN & WOMEN dit seizoen nog verder uit met extra ruimte op niveau 2 van CAST. Hierdoor kunnen er meer dan twintig nieuwe merken toegevoegd worden aan het event.
“We zijn enorm trots dat PREVIEW blijft groeien en steeds meer merken zich willen aansluiten,” zegt Caroline Beitler, beurscoördinator van PREVIEW. “De uitbreiding op niveau 2 zorgt ervoor dat we nog meer inspirerende collecties en nieuwe labels een podium kunnen bieden. Hierdoor creëren we niet alleen plek voor nieuwe labels, maar ook voor meer beleving en inspiratie.”
PREVIEW WOMEN EDITION VII
12.01.26
10:00 - 16:00 Trade Fair
16:00 - 18:00 Afterparty