50+ deelnemende merken
Tijdens deze dag stonden de collecties van 50+ merken klaar in de showroom. Bij de check-in ontvingen de retailers een plattegrond met daarop duidelijk zichtbaar welke showrooms deelnamen. Op niveau 0 kregen bezoekers direct een overzichtelijke sneak preview van de deelnemende merken en hun SS26-trends. Opvallende stijlontwikkelingen voor het komende seizoen zijn pasteltinten, gedurfde prints en het gebruik van nieuwe innovatieve materialen.
Een warm welkom voor bezoekers
De bezoekers werden extra verwend met gratis lunch en parkeren, en een zeer goed gevulde goodiebag met leuke verrassingen van de deelnemende merken. Hierin zat onder andere: een smoothie-beker van Maruti, Jodenkoeken van Josef Seibel, een Timberland notebook, Wolky All Protect Spray en nog veel meer. Daarnaast ontving iedere bezoeker bij binnenkomst één slipper, met de uitnodiging om de ontbrekende slipper op te halen in de showroom van Lazamani – een ludieke manier om de showroom te bezoeken en in gesprek te gaan.
Voordelen van vroeg(er) inkopen:
De Early Access Day onderstreepte de strategische voordelen van vroegtijdig inkopen:
- Vroeg inkopen = vroeg leveren
- Verleng het verkoopseizoen met extra replenishment-momenten
- Spreiding van leveringen én betalingen
- Meerdere levermomenten = meer verrassingen voor je klant
- Just in Time leveren: alles wat binnenkomt is direct verkoopbaar
What’s next:
11.08.25 | Inkoopdag (alle showrooms geopend)
18.08.25 | Inkoopdag (alle showrooms geopend)
25.08.25 - 26.08.25 | PREVIEW Footwear & Accessoires
Buiten deze vaste momenten zijn retailers uiteraard ook van harte welkom. Bezoek je graag een leverancier buiten de inkoopdagen om? Maak dan vooraf een afspraak.